Pēcpārdošanas serviss
Infiray produktu garantija un serviss
Visām ierīcēm, kas tiek pārdotas interneta vietnē www.infiray.lv, ir 3 gadu ražotāja garantija.
Garantija netiek piemērota šādos gadījumos:
- Ja bojājumi radušies dabas katastrofu (piemēram, zibens, plūdi, zemestrīce, ugunsgrēki) vai nepareizas lietošanas, neuzmanīgas rīcības dēļ.
- Bojājumi nelikumīgu vai neatbilstošu sprieguma avotu un elektrotīkla kļūmju rezultātā.
- Bojājumi, ko izraisījusi svešķermeņu iekļūšana ierīcē, piemēram, smiltis, šķidrums (korozija, oksidēšanās), pārtikas daļiņas, kukaiņi utt.
- Ierīces rokasgrāmatā paredzēto lietošanas noteikumu neievērošana.
- Bojājumi, kas radušies ierīces nomestības, saspiešanas vai pārvadāšanas dēļ, ja transportēšanu veic klients.
- Kļūmes novērsusi persona, kura nav pilnvarota veikt remontu.
Garantija neattiecas uz:
- Tīši bojātu vai izjauktu ierīci.
- Ierīci, kas bojāta nelikumīgu programmatūras instalāciju vai demontāžas dēļ.
- Bojājumiem, kas radušies vīrusu programmu darbības rezultātā.
- Šķidro kristālu displeju (LCD) “mirušiem” punktiem, ja tie atbilst ražotāja specifikācijām.
- Ierīci, kas izmantota, pārkāpjot lietošanas instrukcijas vai šos noteikumus.
Garantijas apkalpošanas noteikumi:
- Iesniedzot ierīci garantijas remontam, nepieciešams uzrādīt pirkuma dokumentu (kases čeku, rēķinu) un citus nepieciešamos dokumentus pēc pārdevēja pieprasījuma.
- Ierīcei jābūt iepakotai tā, lai nodrošinātu drošu transportēšanu. Ja ierīce tiek piegādāta bez iepakojuma, pārdevējs nav atbildīgs par mehāniskiem bojājumiem transportēšanas laikā.
- Ierīces pieņemšanai tiek sastādīts preču pieņemšanas-nodošanas akts, kura viens eksemplārs tiek izsniegts klientam.
- Bez nodošanas-pieņemšanas akta preces netiek atdotas.
- Nodošanas-pieņemšanas akta nozaudēšanas gadījumā jāuzrāda personu apliecinošs dokuments.
- Garantija nav spēkā, ja ierīces sērijas numurs ir mainīts, dzēsts, nesalasāms vai programmatiski izdzēsts (attiecas uz ierīcēm ar unikālu sērijas numuru).
- Ierīce tiek nomainīta vai tiek atmaksāta nauda, ja garantijas laikā radušos defektus nevar novērst.
- Pārdevējs nav atbildīgs par datu zudumu bojātajā ierīces atmiņā. Ieteicams regulāri veikt datu kopijas.
- Saņemot ierīci, lūdzu, pārbaudiet, vai ir atgriezts viss remontam iesniegtais ierīces komplekts. Vēlākas prasības netiks pieņemtas.
Aizliegts:
- Novietot ierīci tiešos saules staros, siltuma avotu tuvumā vai blakus ierīcēm, kas izstaro magnētisko starojumu.
- Noņemt vākus vai izjaukt ierīci.
- Novietot smagus priekšmetus uz ierīces.
- Tīrīšanai izmantot spirtu vai citus ķīmiskus šķīdinātājus.
Ja jums ir jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu servisa centru: e-pasts: serviss@infiray.lv
Pēcpārdošanas serviss
Garantijas remonts tiek veikts bez maksas tikai tad, ja prece garantijas laikā sabojājas. Produktu remontu veic pilnvarots servisa centrs. Ja pilnvarotais serviss izsniedz apliecinājumu, ka prece nav labojama, klientam ir tiesības saņemt tādu pašu preci vai pilnu naudas atmaksu.
Pircējam nav jāmaksā par preces transportēšanas izmaksām.
Garantijas apkalpošanai, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: serviss@infiray.lv un norādiet ierīces modeli, kļūmes aprakstu, vietu, kur prece iegādāta, un pirkuma datumu, kas norādīts garantijas talonā.