Apmaksa un piegāde

Apmaksa

Pasūtījumu apmaksa www.infiray.lv vietnē ir vienkārša, ātra un ērta. Jūs varat norēķināties par precēm, izmantojot maksājumu karti, kuru piedāvā Montonio maksājumu sistēma. Pasūtījums tiek izpildīts tikai pēc Pircēja maksājuma saņemšanas par precēm, ja vien Pārdevējs nav vienojies ar Pircēju citādi. Saskaņā ar infiray.lv vietnes lietošanas noteikumiem un pasūtījuma līguma noteikumiem – noslēgtie un neapmaksātie pasūtījumi tiek uzskatīti par neapstiprinātiem un netiek izpildīti. Iesniedzot pasūtījumu, jūs noslēdzat līgumu ar infiray.lv pārvaldnieka Infiray Latvija oficiālo pārstāvi SIA “AVBS TRADE” Reģ.nr.: 40103639807; juridiskā adrese: Brīvības iela 204B, Rīga, LV-1039.

Jūs esat atbildīgs par to, lai reģistrācijas veidlapā sniegtā informācija būtu pareiza un pilnīga. Ja mainās pircēja reģistrācijas veidlapā sniegtie dati, jums šie dati ir nekavējoties jāatjauno. Pārdevējs nav atbildīgs par pircēja nepareizi sniegtajiem personas datiem un nav atbildīgs par zaudējumiem, kas nodarīti pircējam vai trešajām personām. Pircējam piešķirtās atlaides neattiecas, ja prece ir izpārdota vai tās cena ir akcija. Preču cenas izveidotajā pasūtījumā ir norādītas eiro ar PVN. Ja Pircējs ir juridiska persona, norāda šīs juridiskās personas reģistrācijas kodu un PVN kodu.

Piegāde

Latvijā mēs piegādājam sūtījumus uz jūsu norādīto adresi ar DPD Latvija kurjeru bezmaksas. Ja jūsu pasūtītā prece ir noliktavā – mēs to piegādāsim jums 2-7 darba dienu laikā, mēs norādīsim pasūtījuma termiņu katrā konkrētā gadījumā, sazinoties ar jūsu norādītajiem kontaktiem. Ja pasūtītā prece nav noliktavā – mēs ar jums sazināsimies un informēsim, cik ilgs var būt piegādes termiņš.
Preču piegādes termiņš, kad sūtījums tiek nodots DPD pakomātā ir atkarīgs no DPD Latvija, kura darbību Pārdevējs nevar ietekmēt. Turklāt Pārdevējs negarantē, ka preces visos gadījumos tiks piegādātas noteiktajā termiņā, kā piemēram, ja Pircējs ir sniedzis nepareizus datus, kas bija jālabo, ja piegādes adrese atrodas ārpus Latvijas Republikas teritorijas un citu iemeslu dēļ.
Pārdevējs patur tiesības mainīt piegādes cenas pēc saviem ieskatiem.

Svarīgi!

Preces saņemšanas brīdī ir jāpārbauda piegādāto preču ārējais stāvoklis: vai preču iepakojumam nav ārēju bojājumu, kas varētu ietekmēt preču kvalitāti.
Pārbaudiet, vai sūtījumā nav ārēji redzamu bojājumu vai citu defektu, tikai tad parakstiet dokumentus kurjeram. Visas pretenzijas, fotogrāfijas vai piezīmes par piegādāto preču kvalitāti pēc to saņemšanas jāziņo pa e-pastu: info@infiray.lv, pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas vai saņemtas atbilstošā kvalitātē.
Visas prasības par preču kvalitātes pasliktināšanos, kas radušās pārvadāšanas laikā un nav redzamas vienkāršas ārējas pārbaudes laikā (pamanāmas tikai pēc preču izpakošanas), transporta uzņēmumi pieņem tikai 3 darba dienu laikā. Tāpēc šajā gadījumā ir nepieciešams pēc iespējas ātrāk sazināties ar mums, lai novērtētu preces nolietojuma izcelsmi un izvairītos no problēmām ar kompensāciju (samazinot preces cenu, aizstājot preci ar jaunu vai atmaksājot naudu pilnībā).