Apmaksa
Pasūtījumu apmaksa vietnē www.infiray.lv ir vienkārša, ātra un ērta. Par precēm iespējams norēķināties, izmantojot maksājumu karti, kuru nodrošina droša Montonio maksājumu sistēma. Pasūtījumi tiek izpildīti tikai pēc Pircēja maksājuma saņemšanas, ja vien Pārdevējs ar Pircēju nav vienojies citādi. Saskaņā ar infiray.lv vietnes lietošanas noteikumiem pasūtījumi, kas veikti, bet nav apmaksāti, tiek uzskatīti par neapstiprinātiem un netiek izpildīti. Iesniedzot pasūtījumu, jūs noslēdzat līgumu ar Infiray Latvija oficiālo pārstāvi SIA “AVBS TRADE” (Reģ.nr.: 40103639807), juridiskā adrese: Indrānu iela 8-14, Rīga, LV-1012.
Lūdzu, pārliecinieties, ka reģistrācijas formā sniegtā informācija ir precīza un pilnīga. Ja ir izmaiņas jūsu datos, tos nekavējoties atjauniniet. Pārdevējs nav atbildīgs par pircēja nepareizi sniegtiem datiem un zaudējumiem, kas var rasties pircējam vai trešajām personām. Pircējam piešķirtās atlaides neattiecas uz precēm, kas ir izpārdošanā vai ar akcijas cenu. Pasūtījumā norādītās preču cenas ir eiro ar PVN. Ja Pircējs ir juridiska persona, lūdzu, norādiet uzņēmuma reģistrācijas numuru un PVN kodu.
Piegāde
Latvijas teritorijā sūtījumus bez maksas piegādāsim uz jūsu norādīto adresi ar DPD Latvija kurjeru. Ja pasūtītā prece ir noliktavā, piegāde notiks 2–7 darba dienu laikā. Precīzu piegādes termiņu katram pasūtījumam apstiprināsim, sazinoties ar jūsu norādītajiem kontaktiem. Ja pasūtītā prece nav noliktavā, mēs ar jums sazināsimies, lai informētu par iespējamajiem piegādes termiņiem.
Preču piegādes termiņš pēc sūtījuma nodošanas DPD pakalpojumu sniedzējam ir atkarīgs no DPD Latvija un ir ārpus Pārdevēja ietekmes. Turklāt Pārdevējs nevar garantēt piegādi noteiktajā laikā gadījumos, ja Pircēja sniegtā informācija ir neprecīza, piegādes adrese atrodas ārpus Latvijas vai citu neparedzētu apstākļu dēļ. Pārdevējs patur tiesības mainīt piegādes cenas pēc saviem ieskatiem.
Svarīgi
Saņemot pasūtījumu, lūdzu, pārbaudiet piegādāto preču ārējo stāvokli. Pārliecinieties, ka iepakojumam nav redzamu bojājumu, kas varētu ietekmēt preču kvalitāti. Tikai pēc pārliecības, ka precei nav redzamu defektu vai bojājumu, parakstiet dokumentus kurjeram.
Ja rodas problēmas ar piegādāto preču kvalitāti, piemēram, defekti vai bojājumi, lūdzu, uzņemiet fotogrāfijas un nekavējoties sazinieties ar mums pa e-pastu info@infiray.lv. Sūdzības par preču kvalitātes pasliktināšanos, kas pārvadāšanas laikā nav redzama ārējās pārbaudes laikā (tikai pamanāma pēc izpakošanas), jāiesniedz 3 darba dienu laikā pēc piegādes saņemšanas. Šādos gadījumos, lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk, lai novērtētu defekta izcelsmi un varētu risināt jautājumu par kompensāciju – bojātās preces cenas samazināšanu, aizstāšanu ar jaunu preci vai pilnīgu naudas atmaksu.